بادی جت برای پیکرتراشی: نحوه انجام بادی جت شکم، پهلو و ران

 لیپوساکشن بادی جت یک روش جنجالی جدید است که به خوبی به از بین بردن چربی‌های بدن و پیکر تراشی و به وجود آوردن ظاهر دلخواه شما کمک می‌کند. لیپوساکشن بادی جت یک روش کاملاً جدید برای لیپوساکشن است. در این روش از جریان در این روش از جریان اسپری مایع بدون استفاده از نیروی بسیار زیاد به از بین بردن چربی می‌پردازد. بادی جت تفاوت بسیار زیادی با لیپوساکشن به روش قدیمی دارد و به کمک آب فرایند درمان انجام می‌شود و کمترین آسیب را به بافت نرم بدن وارد می‌‌کند که این امر باعث به وجود آمدن کبودی بسیار کمی ‌می‌شود و نتایج حیرت انگیزی را ایجاد خواهد کرد.

بادی جت چه مزایایی دارد؟


 برخی از مزایای بادی جهت به شرح زیر می‌باشد:

 تهاجم کمتر

 از بین بردن چربی‌ها با کمترین آسیب

 کوتاه بودن دوران بهبود

 نتایج ثابت شده

 کاهش درد و نیاز به استراحت پس از درمان

 پیکر تراشی مناسب و دقیق

 حفظ انسجام ساختار بدن

 پیکرتراشی تحت بیهوشی عمومی‌

 توانایی بازگشت محل کار و شروع فعالیت‌های طبیعی طی مدت چند روز

 کاهش کبودی

 عدم ایجاد بافت اسکار یا بافت اسکار بسیار کوچک

چه افرادی می‌توانند متقاضی درمان با بادی جت باشند؟


چه افرادی می‌توانند متقاضی درمان با بادی جت باشند

اگر در سطح مناسبی از سلامت قرار دارید و تمرینات ورزشی موضعی نتوانسته‌اند چربی‌های نقاط مختلف بدن را از بین ببرند، می‌توانید به دنبال انجام بادی جت باشید. برای انجام این روش، افرادی که متقاضی درمان هستند، معمولاً شاخص توده بدنی آنها کمتر از ۳۰ است. البته در برخی موارد استثناهایی نیز وجود دارد که با توجه به فاکتورهای مختلف مشخص می‌شوند. تیم متخصصین پس از ارزیابی شما، تصمیم می‌گیرند که آیا شما متقاضی مناسبی برای لیپوساکشن با بادی جت هستید یا خیر. اگر پزشک به این نتیجه برسد که شما نمی‌توانید متقاضی مناسبی برای بادی جت باشید، روش‌های پیکرتراشی جدید را به شما توصیه می‌کند تا بتوانید نتایج دلخواه خود را به دست آورید.

بادی جت لیپوساکشن چگونه عمل می‌کند؟


بادی جت لیپوساکشن چگونه عمل می‌کند

 بادی جت لیپوساکشن از اسپری ضربانی مایع برای جدا کردن بافت چربی استفاده می‌کنند سپس از طریق یک لوله کوچک اقدام به تخلیه آن خواهد کرد. اسپری ضربانی به شل کردن و جدا کردن بافت چربی از سایر بافت‌های بدن کمک می‌کند که این امر باعث ایجاد کمترین آسیب دیدگی و به وجود آوردن نتایج حیرت انگیز خواهد شد. به طور همزمان که چربی از بدن جدا می‌شود و مایع مورد استفاده نیز از بدن تخلیه خواهد شد. این فرآیند به سرعت انجام می‌شود و نتایج مطلوبی را ایجاد خواهد کرد.

بادی جت لیپوساکشن چه تفاوتی با لیپوساکشن معمولی دارد؟


بادی جت لیپوساکشن روشی بسیار امن و موثر برای از بین بردن چربی‌های اضافی در بدن است. در این روش، پزشک ابتدا ناحیه مورد نظر را از طریق سوراخ‌های کوچکی که در پوست ایجاد شده‌اند، بی حس می‌کند با استفاده از مایع بی حس کننده. سپس از این سوراخ‌ها برای ارسال پالس‌های محلول بی حسی بیشتر برای جدا کردن و خارج کردن بافت چربی اضافی استفاده می‌شود.

در بادی جت، مقدار کمتری از محلول بی حسی استفاده می‌شود و به همین دلیل تیم درمانی قادرند به خوبی به پیکرتراشی ناحیه مورد نظر بپردازند. این امر به کسب نتایج عالی در زمان کوتاه کمک می‌کند و معمولاً دوره بهبودی به سرعت پیش می‌رود و بیمار نیاز چندانی به استراحت در منزل نخواهد داشت. فناوری جدید بادی جت به پزشک در کاهش بافت اسکار و کبودی و ایجاد نتایج به شگفت‌انگیزی کمک می‌کند.

 از آنجایی که این روش در مقایسه با لیپوساکشن به روش قدیمی با لطافت بیشتری انجام می‌‌شود چربی خارج شده پس از اتمام کار در شرایط بهتری قرار دارد. توانایی بی نظیر بادی جت در حفظ چربی در طول درمان باعث شده که امکان استفاده از آن برای سایر نقاط بدن از قبیل صورت و دست وجود داشته باشد.

از بادی جت برای درمان کدام نقاط استفاده می‌شود؟


از بادی جت برای درمان کدام نقاط استفاده می‌شود

 می‌توان از بادی جت برای درمان پر یکی از نقاط بدن که دارای توده‌های چربی استفاده کرد. رایج ترین نقاطی که توسط بادی جت درمان می‌‌شوند عبارتند از شکم، کمر و پهلو، سینه، ران، زانو، بازو و زیر چانه. پزشک پس از انجام ارزیابی‌های اولیه به شما می‌گوید که می‌توانید از بادی جت برای درمان کدام نقاط بدن استفاده کنید. پزشک می‌‌تواند از بادی جت در کنار سایر روش‌های پیکر تراشی و درمانی زیبایی از قبیل بوتاکس و تزریق ژل استفاده کند تا نتایج مطلوبی را به وجود بیاورد.

فرایند درمان چقدر طول می‌کشد؟


 معمولاً حدود یک تا سه ساعت طول می‌‌کشد تا فرآیند درمان با بادی جت تکمیل گردد البته زمان لازم برای درمان با این روش به وسعت ناحیه ای که قرار است درمان شود و همچنین مقدار چربی که باید تخلیه گردد بستگی دارد. تخلیه چربی‌های ناحیه مورد نظر را در یک جلسه انجام می‌شود اما در مواردی که باید چربی زیادی خارج شود فرایند درمان طولانی تر می‌گردد.

آیا نتایج بادی جت دائمی است؟


آیا نتایج بادی جت دائمی است

 بادی جهت سلول‌های چربی را برای همیشه از بین می‌برد با این حال سلول‌های چربی باقی مانده در صورت نداشتن فعالیت جسمی مناسب و رژیم غذایی سالم رشد می‌‌کنند و بیمار را دچار مشکل خواهند کرد. پزشک به بیمار خود اطمینان می‌دهد که بادی جت یک روش سالم، ایمن و با ماندگاری بالا است. پزشک به شما برای ایجاد تعادل بین سلامت بدن و تصویر کلی آن کمک خواهد کرد زیرا حفظ سلامت بدن رمز شادابی و جوانی آن است.

آیا بادی جت درد دارد؟


 یکی از مزایای بی نظیر بادی جت نسبت به لیپوساکشن به روش قدیمی این است که در طول درمان و پس از آن شما دچار کمترین مقدار درد و ناراحتی خواهید شد. بادی جهت از جریان مایع بی حس کننده برای ایجاد آرامش در شما استفاده خواهد کرد. از جمله مزایای بادی جت می‌‌توان به کاهش بافت اسکار و کبودی، کوتاه شدن دوران بهبود و شروع مجدد فعالیت‌های روزمره اشاره کرد.

ممنوعیت‌های بادی جت


 افراد مبتلا به اختلالات پزشکی از قبیل بیماری‌های پوستی و قلبی، اختلالات مرتبط با سلامت ذهن، انعقاد خون و کبد یا افرادی که انتظارات غیر واقعی از درمان دارند نمی‌توانند متقاضی درمان با بادی جت باشند.

دوران بهبود پس از درمان


 در اکثر موارد دوران بهبود به سرعت و به سادگی سپری می‌شود و اکثر بیماران دعا می‌کنند که هیچ گونه مشکل یا دردی در دوران بهبود نداشته اند. یک روز بعد از درمان شما می‌توانید رانندگی کنید و طی مدت یک هفته قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی خود خواهید بود و در کمتر از دو هفته همه فعالیت‌های قبلی خود را از سر بگیرید. نتایج به دست آمده از بادی جت با توجه به فاکتورهای متعدد، متغیر است. نکاتی که در بخش زیر به آنها اشاره می‌کنیم در روند بهبودی و پیشگیری از بروز واکنش معکوس تاثیر گذار هستند.

مراجعه به پزشک پس از درمان ضروری است

 پس از اتمام درمان پزشک از شما می‌خواهد که در فواصل زمانی منظم برای انجام چکاپ به مطب او مراجعه کنید. این امر برای تسریع فرایند بهبود و انجام اقدامات به موقع در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی ضروری است. در هنگام مراجعه به پزشک، به بررسی محل بخیه‌ها می‌پردازد و در صورت نیاز توصیه‌های لازم را ارائه خواهد داد. به هیچ عنوان پس از جراحی جلسات مراجعه به پزشک را دست کم نگیرید.

لباس مخصوص توصیه شده را بپوشید

 معمولاً بعداً تلاش می‌کند جای خالی چربی تخلیه شده را با مایع پر کند به همین دلیل پزشک به تجویز یک لباس مخصوص فشاری می‌پردازد که هریک از بیماران باید از آن استفاده کنند تا با وارد کردن فشار به ناحیه جراحی شده از تجمع مایع جلوگیری گردد و به تخلیه آن بپردازد. شما باید به منظور تخلیه دقیق مایع و پیشگیری از بروز هرگونه مشکلی به طور منظم از لباس خود استفاده کنید.

استراحت کنید

 تا چند هفته اول پس از درمان از انجام فعالیت جسمانی سنگین خودداری کنید زیرا معمولاً پس از جراحی انرژی شما کاهش پیدا می‌‌کند انجام فعالیت جسمانی سنگین فشار زیادی را به بخیه‌ها وارد می‌‌کند و شما دچار درد خواهید شد. پزشک از شما می‌خواهد که تا ۲۴ ساعت اول استراحت مطلق باشید و از رانندگی کردن یا برداشتن اجسام سنگین خودداری نمایید. شما می‌توانید یک روز پس از جراحی به انجام فعالیت‌های سبک تا متوسط خود بپردازید و کمی راه بروید.

رژیم غذایی سالمی داشته باشید

رژیم غذایی سالمی داشته باشید

 انجام لیپوساکشن و خارج کردن چربی‌های بدن به معنای چراغ سبز برای خوردن انواع مختلف غذاها نیست. شما باید سعی کنید یک رژیم غذایی سالم و مغذی داشته باشید و هر روز از مقدار زیادی میوه سبزی و پروتئین استفاده نمایید و البته از خوردن فست فود خودداری نمایید تا از تجمع چربی در بدن تان پیشگیری گردد. درد دو تا سه روز اول باید به مقدار کافی آب بخورید و همچنین از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید زیرا بدن را دچار کم آبی می‌کند.

از بخیه‌های خود مراقبت کنید

 اگرچه در این روش از هیچ گونه برش بزرگ استفاده نمی‌شود شما باید به طور منظم آن را تمیز کنید. معمولاً حدود ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشد تا بخیه‌های شما بهبود پیدا کند. پزشک به منظور پیشگیری از بروز عفونت نحوه تمیز کردن بخیه‌ها را به شما آموزش خواهد داد. در صورتی که شما به طور منظم بخیه‌های خود را تمیز نکنید احتمال به وجود آمدن بافت اسکار و تغییر رنگ ناحیه مورد نظر و طولانی شدن روند بهبودی وجود دارد.

عوارض جانبی احتمالی


 هریک از روش‌های درمانی با برخی عوارض جانبی همراه هستند و این مسئله در خصوص بادی جت نیز صدق می‌‌کند. برخی از عوارض جانبی بادی جت عبارت است از: خونریزی، عفونت، ایجاد بافت اسکار، تغییر ظاهر بافت، تجمع مایع در بدن، سفتی بافت، عدم تقارن بدن، ایجاد درد، درد شدید، از بین رفتن بافت بدن، آسیب دیدگی اعصاب و عروق خونی یا عضلات، عدم رضایت از نتایج به دست آمده از قبیل بدشکلی قابل توجه بدن، از بین رفتن عملکرد ناحیه تحت درمان، طولانی شدن بیش از حد دوران بهبود، مرگ پوست، از بین رفتن حس در ناحیه جراحی شده، بروز واکنش آلرژیک، عوارض حاصل از بی حسی جراحی، آمبولی چربی، نابینایی یا از دست دادن بینایی، لخته شدن خون و اختلالات ریوی. پزشک جزئیات بیشتر را در جلسه مشاوره ارائه خواهد داد.

هزینه درمان با بادی جت چقدر است؟


 هزینه درمان با بادی جت به شرایط بیمار و نیازهای خاص او بستگی دارد. پزشک بر این اساس بهترین روش درمانی را توصیه می‌کند که با شرایط بدن بیمار و شرایط مالی او همخوانی داشته باشد.

سوالات متداول درباره بادی جت


سوالات متداول درباره بادی جت

چه مدت پس از درمان می‌توان ورزش کرد؟

 شما باید حداقل به مدت دو هفته از انجام فعالیت ورزشی سنگین خودداری کنید. شما می‌توانید به تدریج فعالیت ورزشی و جسمی‌ تان را آغاز کنید اما از فشار آوردن به بدن خود اجتناب نمایید. در صورتی که شما هر گونه سوالی در رابطه با ورزش کردن پس از انجام بادی جهت دارید باید با پزشک خود صحبت نمایید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

آیا باید پس از درمان در منزل استراحت کرد؟

 پس از انجام بادی جت استراحت مطلق در منزل توصیه نمی‌شود زیرا این امر ریسک لخته شدن خون در پا یا ریه را افزایش خواهد داد. به جای استراحت مطلق بهتر است شما در طول روز مقدار کمی راه بروید تا گردش خون شما بهبود پیدا کند و ریسک بروز عوارض حاصل از جراحی به حداقل برسد.

آیا پس از درمان ممنوعیتی در ارتباط با مسافرت هوایی وجود دارد؟

 اکثر بیماران پس از انجام لیپوساکشن هیچ مشکلی در ارتباط با پرواز نخواهند داشت مگر آنکه پزشک دستور دیگری داده باشد. شما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که از نشستن به مدت طولانی در هواپیما یا ماشین خودداری نمایید زیرا بی تحرکی به مدت طولانی ریسک بروز ترومبوز عمیق وریدی را افزایش خواهد داد. در صورتی که قصد مسافرت با هواپیما را دارید در فواصل زمانی معین بلند شوید و کمی راه بروید تا از بروز عوارض حاصل از بی‌ تحرکی پیشگیری گردد.

نتایج حاصل از درمان کی قابل مشاهده است؟

 معمولاً نتایج حاصل از درمان در افراد مختلف به طور یکسان قابل مشاهده نیست به عنوان مثال برخی از افراد به محض آن که تورم بافت از بین رفت می‌‌توانند نتایج به دست آمده را مشاهده نمایند اما معمولاً نتایج نهایی تا ۶ ماه پس از درمان دیده نمی‌شود زیرا مدتی طول می‌‌کشد تا ناحیه درمان شده بهبود یابد. نتایج حاصل از لیپوساکشن دائمی هستند اما در صورتی که بیمار ورزش نکند و رژیم غذایی سالمی نداشته باشد دوباره بر می‌گردند. پزشک پس از اتمام درمان به بیمار توصیه می‌کند فعالیت جسمانی مطلوب و رژیم غذایی متعادلی داشته باشد تا نتایج به دست آمده حفظ شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonمشاوره رایگان
× مشاوره در واتساپ